Často kladené dotazy
V případě platby na dobírku se zpravidla snažíme veškeré zboží vyexpedovat do 2 pracovních dní.
Nejpozději do 5 dnů bude Váš balíček předán dopravci. V sezoně (květen-červenec) může docházet k opoždění.
V případě platby převodem, se prodlužuje čas dodání zboží o dobu, než je Vaše platba připsána na náš účet.
U objednávek na Slovensko je doba expedice 2-5 dní.
Čas vyřizování objednávek nezahrnuje soboty, neděle a
Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.
Zálohovou fakturu vystavíme na požádání. Buď si o ni zavolejte nebo napište. Napište nám do poznámky k objednávce nebo nám odpovězte na automatický mail, že si přejete vystavit zálohovou fakturu.
V košiku zvolte způsob platby " Převodem / QR / Zálohová faktura". Zásilka bude následně odeslána po připsání částky na účet. (1-3 pracovní dny dle banky)
Ano, snažíme se zákazníkům pomoci s výběrem. K tomu však potřebujeme znát vaše parametry (např. Hloubku a průměr vrtu, způsob využití apod...) Vše si upřesníme po telefonu nebo emailem.
Pokud se jedná o náhradu již dosloužilého čerpadla/vodárny, tak nám pomůže, když vyfotíte výrobní štítek původního výrobku ze kterého rozklíčujeme parametry.
V sezoně (květen-červenec) bývá dotazů hodně a ne vždy se nám povede reagovat rychle. Pokud Váš dotaz spěchá, tak je lepší zavolat a ujistit se, že již pracujeme na odpovědi.
Pokud máte registraci v našem eshopu, tak po přihlášení k Vašemu účtu můžete sledovat stavy svý objednávek. O stavu objednávky jste průběžně informování automatickým emailem, který při změně stavu objednávky posílá informační zprávu.
Pokud i tak potřebujete vědět více, tak nás kontaktujte na mail nebo telefonicky. Připravte si číslo Vaší objednávky.
Změny v objednávce po odeslání do systému již dělat nelze. Pokud se ozvete ihned po vytvoření objednávky (preferujeme telefonicky), tak je možné ještě něco změnit. Sloučení objednávek nebo změna zboží je možná pouze v případě, že jsme zboží ještě nestihli zabalit nebo odeslat.
Kontaktujte nás a dohodneme se. Pomůžeme Vám vytvořit objednávku nebo ji vytvoříme za Vás.
Stačí zavolat nebo napsat - ideálně na email s číslem objednávky kterou chcete stornovat.
Pokud se jedná o objednávku, kterou jsme již odeslali a je již v moci dopravce, tak ji nepřebírejte.
V detailu produktu je vždy uvedena dostupnost. Po najetí myší na dostupnost se rozbalí její popis. Pokud si chcete být jisti na 100%, tak nás kontaktujte a my Vám dostupnost ověříme přímo ve skladu.
Slevové kupóny máme buď přímo v detailu produktu u popisu zboží nebo je posíláme emailem. Návod jak uplatnit kupón je zde.
Nejprve zkontrolujte Spam a veškerou nevyžádanou poštu. Automatické rozesílání dělá robot a některé vyhledavače/emaily/anitiviry/apod jej vyhodnocují jako Spam.
Pokud nenajdete ani ve Spamu, tak nás kontaktujte a pošleme Vám jej ručně.
Pokud nás zkontaktujete ještě před odesláním, tak jsme schopni Vám vyjít vstříc a udělat jakoukoliv změnu.
Po předání zásilky dopravci to již není v naší moci. Přijde Vám sledování zásilky ve kterém je možné zažádat o určité změny. Doporučujeme zkontaktovat dopravce telefonicky a změny si dohodnout.
Návody v tištěné podobě dáváme do balíku nebo do desek k daňovému dokladu. Případně jsou návody ke stažení v detailu produktu na našem eshopu.
Záruční listy se při internetovém prodeji nevyplňují. K záruce slouží daňový doklad, který Vám dáváme v tištěné podobě do balíčku a zároveň jej posíláme na Váš email.
Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace. Registrace je vhodná pro zákazníky, kteří nakupují častěji a chtějí čerpat výhody a slevy. Více o registraci a jejích výhodách zde.
Vždy je lepší zavolat a dohodnout se na přednostním odbavení objednávky. Doporučujeme osobní odběr nebo dopravce PPL a platbu na dobírku, aby byla jistota, že se zboží odešle rychle.
Do poznámky k objednávce nám prosím napište v jaké situace jste.
Objednávky jinak vždy odbavujeme podle pořadí jak přijdou a jak se připisují platby v případě plateb předem.
Ne. Objednávat u nás můžete třeba i z dovolené nebo přes VPN/proxy server na druhé straně světa. Ctíme svobodu internetu. Doručení zboží nabízíme jen na území České Republiky a na Slovensku (V košíku si vyberete stát).